همیشه رخ دادن ناگهان یک اتفاق مشکلاتی را به وجود میاورد و افراد چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی شوکه می کند برای مثال خرابی ناگهانی گوشی به طوری که دیگر قابل برگشت نباشد باعث میشود صاحب گوشی نتواند در انتخاب گوشی موبایل بعدی خود دقت و وقت لازم را به خرج بدهد زیرا گوشیهای هوشمند تبدیل به یک وسیلهی ضروری شدهاند و امکان اینکه یک شخص بتواند مدت زمان زیادی را بدون آنها سپری کند وجود ندارد و از طرفی دیگر شخصی که گوشی موبایلش به طور ناگهانی از رده خارج میشود شاید توانایی خرید دوبارهی یک موبایل را از لحاظ مالی نداشته باشد
و خب پس کار عاقلانه این است که به محض دیدن علائمی که نشانهای هستند برای خرابی گوشیمان، آن را جدی بگیریم و برنامهریزیهای لازم برای خرید گوشی بعدی خود را انجام دهیم
با ما در ادامهی این مقاله همراه باشید تا شما را با این نشانهها و علائم آشنا کنیم:
.
آناستازیا آل ایچوا به عنوان یکی از متخصصان روسی در حوزه فناوری تلفنهای هوشمند معتقد است که برای پایان عمر تلفنهای همراه هوشمند نشانه هایی اساسی وجود دارد که این زمان را هشدار میدهد.
از نظر این متخصص مهمترین نشانه تعویض گوشی، بروز مشکل در صفحه نمایشگر گوشی است. با توجه به این که برجسته ترین قسمت هر گوشی، صفحه نمایش آن است که تاثیر مستقیم بر عملکرد گوشی دارد، بروز هرگونه مشکل در آن بخش، کار را برای کاربر سخت میکند. گاهی تعویض صفحه با وجود هزینه سنگین، کمکی به حل مشکل نکرده و کاربر در نهایت مجبور به تعویض گوشی خواهد شد.
کند شدنهای مکرر و یا خرابیهای مختلف که نشان از بهم ریختگی نرم افزاری تلفن همراه هوشمند شما می باشد، میتواند نشانه بعدی برای تعویض گوشی باشد.
شاید دمای بالای تلفن همراه در هنگام استفاده یا عدم استفاده از نظر شما امری عادی به نظر برسد، ولی این امر از نشانههای جدی خراب شدن تلفن شما میباشد که لازم است به آن رسیدگی کنید.
اگر تلفن همراه شما در آنتن دهی و اتصال به اینترنت دچار مشکل میشود و علامت قطع خودکار را همواره روی صفحه نمایش دیده میشود، چهارمین نشانه ای است که از نظر این متخصص باید به آن توجه کنید.
همه کاربران،حتی آنهایی که معتاد به گوشی همراه خود نیستند؛ لازم است برای استفاده بهتر و کاهش هزینهها، نسبت به عملکرد تلفن همراهشان حساس باشند و نشانههای مربوط به عمر گوشی را جدی بگیرند.
صمیمیترین دوستان و آشنایانمان، آنهایی که بییشترین و محرمانهترین اسرار زندگیمان را پیششان میگوییم اگر کمتر از تلفن همراه هوشمند شخصیمان اطلاعات راجعبه ما نداشته باشند بیشتر ندارند ما تمامی رموز حسابهای کاربریمان و حتی دلنوشتهها و یادداشتیهایی از شخصیترین اتفاقات روزمرهمان را در آن ذخیره میکنیم چراکه مطمعن هستیم این اسرار برملا نخواند شد اما آیا واقعا چنین است؟ بنظر شما تلفنهای همراه همانقدر که ما فکر میکنیم امن میباشند ؟ عقل حکم میکند که در این زمینه بیشترین اطلاعاتی را که میتوانیم جمعاوری کنیم و با علم کافی از این موضوع خود و اسرارمان را در بستر شبکههای اجتماعی رها سازیم با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را در این موضوع آگاه سازیم
علی رغم این که سازندگان اپلیکیشنها شرایط واضح و شفافی از مجوزهای لازم برای جمع آوری؛ ذخیره و استفاده از دادهها را برای مخاطبانشان توضیح میدهند, کاربران در تائید و رد این مجوزها حساسیت ویژه ای نشان نداده و عمدتا بدون توجه به لزوم صدور این مجوزها اقدام به تائید کلی لیست آنها می نمایند. به عنوان مثال مجوز دسترسی به دوربین و میکروفن گوشی موبایل، برای اپلیکیشنهایی مانند واتس آپ و اینستاگرام ضروری میباشد، زیرا در غیر این صورت امکان خدمات رسانی وجود نخواهند داشت، ولی مجوز استفاده از مکان یاب برای یک اپلیکیشن بازی و سرگرمی ضرورت چندانی ندارد. بر اساس تحقیقات انجام شده افرادی که نگاه کاربردی تری به این فضا دارند؛ پیشنهادات هوش مصنوعی را به توصیههای انسانی ترجیح می دهند؛ چرا که این پیشنهادات کاربردی احتمال خرید کالاهای غیر ضروری را در دراز مدت به حداقل می رساند.
در زبان ماشین روشهای متعددی برای یادگیری وجود دارد، مثل طبقه بندی ، دسته بندی ، رابطه دادهها و یادگیری تقویتی که درفیلتر و تجزیه و تحلیل داهها به سیستمها کمک میکند. در یادگیری تقویتی ( Reinforcement Learning) ماشین مانند کودکی در مواجهه با آزمون و خطاها پاداش دریافت می کند که این دریافت پاداش یا عدم پاداش موجب بهبود عملکرد سیستم می شود. لمس یک لایک (Like) معمولی یا کلیک بر روی لینکهای پیشنهادی درواقع همان پاداش سیستم است که پیغامی درباره علاقمندیها و اولویتهای بعدیتان به عامل RL منتقل می کند. در واقع الگوریتم های هوش مصنوعی (AI)
به فعالان پشت صحنه در جمع آوری منبع عظیمی از دادههای شخصی سازی شده کمک خواهد کرد تا فضای کلی شبکه اجتماعی مخاطبان ساخته شود و کاربران را بر اساس میزان توجه و تعاملشان رتبه بندی میکند. حال وظیفه اصلی الگوریتمهای هوش مصنوعی جدی تر شده که با ارتباط بین دادههای کاربر و هم چنین دادههای جمع آوری شده از دوستان و اعضای خانواده به یک دسته بندی نهایی برای ارائه بهترین پیشنهاد به کاربر برسد. بنابراین مثلا فیس بوک بدون نیاز به شنیدن مکالمه شما با دوستانتان، می تواند کالایی که به تازگی آنها خریداری کرده اند را به شما پیشنهاد دهد.
آنچه که اغلب دیده میشود این است که کاربران فضای مجازی به صورت ناخواسته و ناخودآگاه اطلاعات دقیقی از خصوصیات شخصی وعلاقه مندیها و یا حتی نیازمندیهایشان افشا می کنند که تلفنهای هوشمند همراه با صدور مجوزهای قبلی صادر شده از سوی کاربر؛ نسبت به ذخیره آنها اقدام می کنند. این مجوزها به کوکیهای اول شخص و شخص ثالث این اجازه را می دهند که جزئیات مشخصی از تعامل مخاطبان با فضای مجازی را ذخیره و یا این اطلاعات را به مقصد مشخصی ارسال نمایند، به عنوان مثال کوکیهای اول شخص مانند اطلاعات لاگین موجب می شود تا در مراجعات بعدی نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نباشد و فیلدهای مربوطه به صورت خودکار تکمیل شود. ولی کوکیهای شخص ثالث که اغلب خارج از وب سایت مد نظر مخاطب قرار دارد و عمدتا شامل شرکتهای بازاریابی و تبلیغات می شوند ؛ ضمن همکاری با وب سایتها یا اپلیکیشن های شخص اول از طریق اجازه دسترسی به داده های مخاطبان امکان رصد و ذخیره اطلاعات کاربران را خواهند داشت. اجازه دسترسی به کوکیهای شخص ثالث معمولا از طریق کلیک بر روی POP UP یا لینک تبلیغات صادر می شود. بدین ترتیب تبلیغ کننده با ترسیم الگوریتم های متعدد از روتین ها؛ خواسته ها و نیازهای مخاطب بر اساس معیارهایی مثل سن, جنسیت, موقعیت مکانی, قد, وزن و سرگرمی به صورت پیوسته برای افزایش محبوبیت محصولات پیشنهادی تلاش می کند. بنابراین تبلیغ کنندگان با دسته بندی جزئی تر اطلاعات ؛ الگوریتم های توصیه ای خود را بهبود می بخشند و بهترین پیشنهادات خود را متناسب با نیازهای کاربران ارائه می کنند.
لازم است که با رعایت یکسری نکات به ظاهر ساده مقدار دادههای اشتراکی خود را به حداقل ممکن برسانید. اولین گام برای این مقصود؛ بررسی منظم مجوزهای اپلیکیشنهای نصب شده در گوشی هوشمندتان است. حتی المقدور تلاش کنید از حسابهای شبکه اجتماعی برای لاگین در وب سایتها یا خدمات دیگر استفاده نکنید. در اغلب موارد میتوانید برای ورود به وب سایتها از طریق آدرس ایمیل اقدام کنید که راهی مطمئن تر و امن تر می باشد. بهتر است در وبگردیها از شبکه خصوصی مجازی در دستگاه هوشمند خود استفاده کنید تا IP شما مخفی و فعالیت های آن لاینتان رمز نگاری شود.
برای اینکار فقط کافیست به بخش Setting گوشی همراهتان رفته و بعد از محدود کردن دسترسی میکروفن برای تمام اپلیکیشنها، محصولی را که تاکنون جستجو نکرده اید را انتخاب کرده و در مورد آن چندین بار با دیگران صحبت کنید. اگر تا چند روز بعد اتفاقی نیفتاد و تبلیغاتی مرتبط با آن موضوع دریافت نکردید، مطمئن باشید؛ گوشی هوشمندتان جاسوسی شما را نمیکند.
امروز می خواهیم در مورد کشوری حرف بزنیم که توی دنیا به فوتبالش معروف است و امروزه در دنیا فوتبال یک تاکتیک است.هنر در کشور جز مهمترین ها است..و سواحل زیبایی دارد. کشور اسپانیا که روزی در دست مستعمره مسلمانان بودند و مناطق تاریخی زیبایی دارد.امروز میخواهیم در مورد زبان اسپانیایی حرف بزنیم و نکاتی در مورد آن را بگوییم.
برای این نکته آخر، بهتر است چند کلمه مقدماتی اسپانیایی را بلد باشید و بدانید چه اصطلاحی در چه جایی به کار میرود. در اینجا لیستی از جملههایی که در مکالمههای روزمره یا در سفر مورد نیاز است را در اختیارتان قرار میدهیم
!Hola¡ – سلام
(O-la)
!Buenos días¡ – صبح بخیر
(BWAY-nos DEE-as)
!Buenas tardes¡ – عصر/بعد از ظهر بخیر
(BWAY-nas TAR-des)
!Bienvenido¡ – خوش آمدید!
(Bee-en-ven-EE-doh)
?Cómo estás¿ – چطوری؟
(KOH-moh eh-STAHS)
?Cómo te va¿ – چه خبر؟
(KOH-moh te BAH)
?Cómo te ha ido¿ – اوضاع چطور است؟
(KOH-moh te ha EE-doh)
!Estoy bien Gracias – خوبم، ممنون.
(eh-STOY bee-en GRA-thee-as/GRA-see-as)
?Y tú¿ – و تو؟
(ee too)
Bien/ Así así. – خوبم، بد نیستم
(bee-en / a-SEE a-SEE)
?Qué tal¿ – خوبی؟
(kay tal)
?Qué pasa¿ – چه خبر؟
(kay PA-sa)
?Qué haces¿ – چه کار میکنی؟
(kay AH-says)
!¡Gracias – ممنون!
(GRA-thee-as/GRA-see-as)
!¡Muchas gracias – خیلی ممنونم!
(MOO-chas GRA-thee-as/GRA-see-as)
¡De nada! – خواهش میکنم
(de NA-da)
!¡Perdone! / ¡Oiga – ببخشید! (برای درخواست چیزی)
(per-DON-ay/ OY-ga)
!¡Perdone! / Disculpe – ببخشید (برای رد شدن)
(per-DON-ay/ dis-KUL-pay)
!¡Disculpe – متاسفم!
(if you didn’t hear something) (dis-KUL-pay)
!¡Lo siento – متاسفم (به هنگام انجام کار اشتباه)
(lo see-EN-to)
?Podría ayudarle¿ – میتوانم کمکتان کنم؟
(poh-DREE-a ay-oo-DAR-le)
?Puede ayudarme¿ – میتوانی کمکم کنی؟
(PWE-day ay-oo-DAR-may)
!¡Sin problema – مشکلی نیست!
(sin -pro- ble-ma)
کلمهها و عبارتهای پرسشی:
?…qué¿ – چه؟ کدام؟
(kay)
?…cómo¿ – چگونه؟
(KOH-moh)
?…cuándo¿ – چه زمانی؟
(KWAN-doh)
?…dónde – کجا؟
(DON-day)
?…quién¿ – چه کسی؟
(KEE-en)
?…por qué¿ – چرا؟
(por KAY)
?cuál¿ – کدام؟
(kwal)
?Como te llamas¿ – اسمت چیست؟
(KOH-moh teh yah-mas)
?Qué hora tienes¿ – ساعت چند است؟
(kay OH-ra tee-EN-es)
?Qué edad tienes¿ – چند سال داری؟
(kay ay-DAD tee-EN-es)
?Cuántos años tienes¿ – چند سالت است؟
(KWAN-tos AN-yos tee-EN-es)
?De dónde viene¿ – کجایی هستی؟
(de DON-day vee-EN-ay)
?Dónde vives¿ – کجا زندگی میکنی؟
(DON-day VEE-ves)
?Cuánto cuesta eso¿ – قیمتش چند است؟
(KWAN-to KWES-ta eso)
?Qué es esto¿ – این چیست؟
(kay es ES-to)
?Entiende¿ – میفهمی؟
(en-tee-EN-day)
?Comprende¿ – فهمیدی؟
(com-prEN-day)
?Hablas inglés¿ – انگلیسی بلد هستی؟
(AB-las in-glAYs)
?Dónde está el baño¿ – توالت کجاست؟
(DON-day es-TAH el BAN-yo)
El Desayuno – صبحانه
(des-a-yu-nar)
El Almuerzo – نهار
(al-muer-zo)
La Cena – شام
(la- ce- na)
El Agua – آب
(a- guar)
Un Café – کافه
(ca- fé)
La Sopa – سوپ
(so-pa)
La Ensalada – سالاد
(en-sa-la-da)
El Pollo - جوجه
(po-llo)
La Carne – گوشت
(car-ne)
Adiós – خداحافظ
(ah-dee-OS)
!¡Buenas noches – شب بخیر
(bway-nas no-ches)
!¡Hasta luego – بعدا میبینمت
(AS-ta loo-AY-go)
!¡Hasta pronto – به زودی میبینمت
(AS-ta PRON-to)
!¡Hasta mañana – فردا میبینمت
(AS-ta man-YAN-a)
Nos vemos – به امید دیدار
(nos VAY-mos)
به احتمال زیاد در ابتدا با خواندن این مقاله میگویید هرگز اینکار را امتحان و به بیانی طنز این بلاهارا برای چند خط و خش ساده سر گوشی هوشمند خود که امروزه قیمتی نجومی دارد نمیاورید کاملا هم درست است تصمیم عاقلانه این است که با استفاده از گلس و قاب با کیفیت از خط و خش جلوگیری کنیم و یا اگر خدایی نکرده گوشیمان دچار خط و خش شد اقدام به تعویض ال سی دی یا خود گوشی کنیم اما گاهی از سر ناچاری و یا کنجکاوی دست به این روشها میزنیم که من در این محتوا برای شما ذکر میکنم
نکته : خواهشمند است قبل از استفاده از این روشها حتما دفترچه دستگاه خود و شرایط آن را مطالعه کنید.
قبل از شروع هر کاری؛ تلفن همراه خود را خاموش کرده و باتری آنرا خارج کنید تا از آسیب رساندن به آن با مایعات جلوگیری کنید.
این روش نیز در صورت درست اجرا نشدن ، باعث آسیب رساندن به گوشی هوشمند شما خواهد شد. در این روش لازم است که حتما از کاغذ سمباده مناسب بسیار ریز استفاده کنید و تمامی مراحل به آرامی و ملایمت صورت پذیرد و به هیچ وجه به صفحه نمایش فشار وارد نشود. در صورتی که به عملکرد خود اطمینان ندارید ؛ حتما از انجام آن خوددداری کنید.
شما با استفاده از یک پارچه تمیز و کمی از کرمهای ضدخش ماشین مانند Swirl ؛Tutle Wax و 3M Scratch میتوانید خط و خش صفحه موبایل از بین ببرید. روش کار مانند استفاده از خمیردندان میباشد.
این روش که میتواند به لایه کوتینگ صفحه نمایش آسیب بزند ، توصیه نمیشود. ولی اگر باز هم شما تمایل به استفاده از آن را دارید میتوانید از پولیشهایی چون Silvo وBrasso استفاده کنید.
این روش تاثیرگذارترین روش برای از بین بردن خط و خش روی گوشی میباشد. شما باید ابتدا سفیده تخم مرغ را با یک قاشق چایخوری از سولفات پتاسیم آلومینیم مخلوط کرده و تا دمای 150 درجه فارنهایت گرم کنید. یک پارچه میکروفایبر را با این مایع خیس کنید و پارچه را درون فویل آلومینیومی قرار دهید؛ فویل را در فر با گرمای 300 درجه فارنهایت قرار دهید تا پارچه کاملا خشک شود. سپس پارچه را از فویل خارج کرده و به مدت 20 تا 30 ثانیه در آب سرد قرار دهید، اینکار را 3 بار تکرار کنید و در آخر پارچه را در فضای آزاد به مدت 48 ساعت قرار دهید تا خشک شود. حال از این پارچه برای از بین بردن خط و خشهای گوشی خود استفاده کنید.
استفاده از خمیر دندان به شرطی که ژلهای نباشد میتواند در از بین بردن خط و خش گوشی موثر باشد. نحوه کار به شرح ذیل میباشد:
در گام اول مقدار کمی از خمیر دندان را روی پارچه تمیز کتان یا پنبه بریزید.
به آرامی و با حرکت دورانی پارچه آغشته به خمیر دندان را تا زمانی که خط و خش از بین بروند؛ روی گوشی بمالید.
در آخر صفحه گوشی را با یک پارچه نسبتا مرطوب تمیز کنید تا اثری از خمیر دندان روی صفحه گوشی نباشد.
اگر خظ و خش روی گوشی موبایل شما بسیار سطحی و کوچک است ولی شما مصر به از بین بردن آن هستید ؛ روغن گیاهی راه حل شما میباشد. ابتدا یک قطره از روغن را بر روی قسمت خشدار بریزید و با استفاده از یک پارچه نرم و تمیز ؛ روغن را بمالید تا خشها از بین بروند.
برای اینکار شما نسبت دو به یک از جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کرده و هم بزنید تا به یک خمیر یکدست برسید، سپس دور انگشت خود یک تکه پارچه تمیز پیچیده و آن را وارد خمیر کنید و مقدار کمی از خمیر را به آرامی بر روی خط و خش گوشی بکشید.در آخر با یک دستمال مرطوب و نرم شروع به پاک کردن خمیر روی گوشی کرده تا کاملا تمیز شود.
این روش کاملا شبیه روش هفتم میباشد که در صورت در دسترس نبودن جوش شیرین میتوانید از پودر بچه به همان میزان استفاده کنید. روش اجرا نیز مانند آن با ملایمت و دقت بسیار همراه است.
در زندگی مدرن امروزی سایتها و اپلیکیشنها و به خصوص شبکههای اجتماعی به پایگاه اصلی سرگرمی انسانها تبدیل شدهاند به گونهای که خیلی افراد در طول هفته سخت کار میکنند که آخر هفته بتوانند وقت آزاد خود را درون این اپلیکیشنها صرف کنند و لذت کافی را ببرند کم هزینه بودن و حتی ایگان بودن این اپلیکیشنها از طرفی و ز طرف دیگر توانایی استفاده از این اپلییشنها در هر شرایطی و حتی در تخت خوابمان در خانه آنهارا به گوشیی محبوب دلهای انسان قرن بیست و یک کرده است و همین مسائل باعث رقابت شدید در این زمینه شده است در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی طراحی اپلیکیشن برای اندروید بپردازیم
با توجه به اینکه 71.9% از افراد از سیستم عامل اندروید استفاده میکنن، داشتن یک اپلیکیشن اندرویدی به معنی اینه که اپلیکیشن شما روی گوشیهای هوشمند زیادی نصب خواهد شد و این یعنی که ارتباط شما با مشتریا و مخاطباتون عمیق تر و پیوسته تر خواهد بود. اگر کسب و کارشما و یا خدمات ارائه شده توسط شما از پتانسیل بالایی برخوردار باشن، شما می تونین با ساختن و داشتن یک اپلیکیشن اندرویدی که کارایی لازم رو داشته باشه و در عین حال زیبا و کاربر پسند هم باشه، به راحتی به مشتریا و کاربرا خدماتتون رو ارائه بدین.
امروزه اپلیکیشنهای زیادی برای گوشیهای اندرویدی ساخته میشن. به طور متوسط در هر هفته میلیونها اپلیکیشن با کاربردهای مختلف برای کاربران اندروید در سراسر دنیا ساخته میشن اما 25% از اونها بعد از دانلود پاک میشن، حالا اگه شما نمیخواید جزء این ۲۵ درصد باشین، اپلیکیشن شما باید بتونه مخاطب رو جذب کنه، باید ویژگیهای زیادی داشته باشه که به طور خلاصه بهشون اشاره کردیم . دقت کنید که در طراحی اپلیکیشن این ویژگیها رو حتما در نظر داشته باشین. هرچی اپلیکیشن شما به استاندارد های زیر نزدیک تر باشه، مقبولیت اون در بین کاربران بیشتر میشه·
مهمترین بخش یک اپلیکیشن خوب، کدنویسی قدرتمند اونه. استفاده از متد های روز دنیا و زبانهای برنامه نویسی پیشرفته باعث میشه که اپلیکیشن اندروید در بخش کد نویسی هم قدرتمند ظاهر بشه. هرچه بخش کد نویسی اپلیکیشن قدرتمند تر باشه، اپلیکیشن کارایی بیشتری خواهد داشت و امکان موفقیت اون هم بیشتر خواهد بود.
اپلیکیشن ها باید با سایتهای مربوط به خودشون هماهنگ باشن . اگر شما هم سایت دارید و از اپلیکیشن اندرویدی استفاده میکنید این اپلیکیشن باید توانایی ارتباط با سایت شما رو داشته باشه، به عنوان مثال کاربرا همونطور که در سایت شما ثبت نام میکنن و نام کاربری و کلمه عبور دریافت می کنن، با همان نام کاربری و کلمه عبور هم باید بتونن وارد اپلیکیشن شما بشن.
اپلیکیشن باید در حیطه نیازهای کاربر به خوبی فعالیت کنه، ینی باید طوری طراحی بشه که بتونه دقیقا هدفی که از ساختش انتظار میرفته رو برآورده و کنه و نیازی که کاربر داره رو برطرف.
کاربرا باید بتونن که به صورت کامل با اپلیکیشن شما کار کنن و از کار با اون لذت ببرن. اپلیکیشن باید ناوبری راحتی داشته باشه و بخشهای مختلف اون به راحتی قابل دسترس باشه. نبود بخش های پیچیده و منوهای تو در تو هم لازمهی این بخشه.
اپلیکیشن اندرویدی باید بتونه از لحاظ ظاهری برای مخاطب جذاب باشه، همچنین باید کاربرد پسند باشه و مخاطب در کار کردن با اون راحت باشه.
اپلیکیشن اندرویدی باید به نحوی ساخته بشه که بتونه کاربری مناسبی رو هم ارائه بده. این کاربری باید برای همه یک تجربه ساده و لذت بخش باشه، به طوریکه که کاربرا بتونن به راحتی از اپلیکیشن استفاده کنن.
در طراحی اپلیکیشن باید استاندارد های جهانی رعایت بشه. به اینصورت که اپلیکیشن شما باید تو گوشیها وتبلتهای مختلفی که به سیستم عامل اندروید و یا به نسخه های مختلف این سیستم عامل مجهز هستن به خوبی کار کنه. جانمایی آیکونها و کلیدها باید استاندارد و مسیر بازو بسته شدن اپلیکیشن هم باید طبق استاندارد های تعریف شده باشه.
اپلیکیشن شما باید نیازهای کاربران رو در زمینههای خاص و یا مختلف برطرف کنه، این به این معنیه که امکانات قرار داده شده در اپلیکیشن شما باید کامل باشه. این امکانات باید سازگار با تلفن همراه هوشمند باشن و کارایی کاملی رو هم ارائه بدن.